Espen Høve Fevåg Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Hei. Eier en BMW E91 2008 (pre facelift) som jeg gjerne skulle hatt noe koding på. Jeg sliter litt med at regnsensoren slår inn for treigt, og at DLR fungerer ikke i det heletatt (kanskje slått av). Jeg er også interessert i digitalt speedometer. Er det mulig å kode bilen til å ha innfellbare sidespeil?? (Dette er vel en premiumpakke??) Send melding i innboks om noen er interesserte. MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Vi har allerede en tråd (som til og med er klistret) med liste over folk som driver med koding/diagnose: Send pm til en i nærheten av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Høve Fevåg Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Hei og takk for svar! Har allerede sendt noen PMer, og tenkte å legge ut her for å helgardere meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Høve Fevåg Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 BUMP! Ingen som jeg har sendt PM til svarer. Noen som kan se for seg at de kan gjøre dette? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå