bjarteru Skrevet Mars 11, 2016 Skrevet Mars 11, 2016 Hei Er det noen som har brukt tilbudene om de forskjellige BMW Service Inclucive pakkene? har akkurat bestilt en ny X1 og lurer på om jeg skal kjøpe en slik service pakke også. Er det da slik at jeg ikke trenger å tenke på service kostnader i perioden avtalen løper?
E.H.D Skrevet Mars 11, 2016 Skrevet Mars 11, 2016 Ja, du forhåndsbetaler for servicen for en gitt periode, 3 eller 5 år vel. Koster ca halvparten, men selger du bilen før så får neste eier glede av dette siden det følger bilen.
E.H.D Skrevet Mars 11, 2016 Skrevet Mars 11, 2016 En ting til, det må ikke kjøpe akkurat når du bestiller bilen det holder så lenge du kjøper avtalen før første service.
papertiger Skrevet Mars 11, 2016 Skrevet Mars 11, 2016 Hadde det på en 1-serie vi leaset, og det var utrolig herlig. Leverte inn bilen til service og hentet den - alt var betalt for på forhånd (på vår var BSI 5år/100k km en del av leasingkampanjen). Du kan kjøpe med forskjellig omfang, men basisen som inkluderer alle væsker og filtre er den mest vanlige. Da er ikke slitedeler som bremseklosser inkludert. Du kan også kjøpe for ulikt antall km. Jeg mener det absolutt er verdt det med tanke på hva du får i forhold til hvor mye du betaler. Som EHD sier - ved et salg kan neste eier nyte godt av avtalen, og den kan forlenges når den går ut.
bjarteru Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Skrevet Mars 11, 2016 Takk for mange kjappe svar Man bør vel gå for den som heter BMW Service Inclusive da og ikke BMW Basic Service Inclusive? Er det stor prisforskjell på disse?
E.H.D Skrevet Mars 12, 2016 Skrevet Mars 12, 2016 Jeg ble anbefalt å bare ha basic avtalen som ikke inkl. bremser, pga ofte må bremser byttes (rust) uten at de er helt utslitt og da dekkes de ikke av serviceavtalen slik jeg forstod det. Mener og at prisforskjellen var ganske stor. bjarteru reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Mars 12, 2016 Skrevet Mars 12, 2016 Vi hadde bare Basic, tror den som inkluderer bremser og vindusviskere osv er en god del dyrere. Hadde selv kun tatt Basic igjen. bjarteru reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå