stiiaN92 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 6 timer siden, Haaugens skrev: Er ganske stygt, spesielt siden spilleren ikke blir i senter, men denne her er det jeg har kjøpt nu: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=672&katid=227&id= Ahh ja... Den får den "klumpen" på høyre side der...... Ikke så pent det nei. Men hva annet får man da gjort? 3D printer kanskje 27 minutter siden, Emilsen skrev: Har kjøpt samme kabel, blir montering straks. Kan gi tilbakemelding på hvordan det går. 05 mod. Gjør det Men se på stickeren ovenpå spilleren og se etter SW eller SV og HW. Og skriv numrene etter dem I would like to know. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Hadde selv en e46 2000mod med gammel spiller selv hvor jeg fikk montert aux, jeg byttet enheten til en nyere enn 2002 og kjøpte oem kittet ifra bmw. Sjekk denne guiden. Ofte virker ikke billige kabler ifra eBay osv. Men BMW har oem kabel så har du den vil det virke. Med mindre spilleren din er ødelagt eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 (endret) Dobbelpost Endret Mars 31, 2016 av Emilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå