Gå til innhold

v41 SP filer til E39 m52 euro noen som har?

sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å flashe ecuen på bilen min til en nyere versjon. Men har bare funnet USA filene ms41.1 og trenger ms41. Bruker winkfp. Noen som har link eller filer liggende. Alle linker jeg har funnet har vært ødelagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Otis skrev:

https://drive.google.com/open?id=0B-5KtFtiv6tFX2N1bGl5VDBrNjQ

Er det slike filer du vil ha?
De skal komme fra V57, E39.

Jeg har aldri brukt de til noe, så jeg kan ikke ansvar for dette.

Det du linket til er bare en av mange filer som du får i sp daten mappen du laster ned. Skal være en .rar fil man laster ned til type chassi. Fikk lastet ned til e39 som sagt men der var det bare us versjon av m52. Prøvde med den og nå vil den ikke starte. Kan tenke meg at det er dmeen som er dau siden får opp feilkode at det ikke er kontakt mellom den og ews. SKal prøve å recode med dis og se om det blir liv i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på mobilen for øyeblikket så får ikke vist deg men lastet ned til E39 fra denne linken. http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=750722 så klikker du på første link

Prøvde å laste ned til e46 i håp om at den mappen inneholdt det jeg trengte til ms41. Tenkte å laste ned til e36 og e38 og men da måtte jeg ha premium bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Otis skrev:

Fikk flashet med en program som heter Siemens ms41 Flash tool men EWS/DME alignment lar seg ikke utføre. Noen ide til hvorfor? Har prøvd i dis og bmw scanner.. Og bilen starter fortsatt ikke

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...