Skare1 Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 Hei! Har en 528 Touring som har bortimot alt av utstyr, men CD-skifter har den merkelig nok ikke. Jeg har den gamle typen 4:3 navien, og kunne tenkt meg å beholde den for opprettholde looken innvendig. Jeg er på en annen side nokså lei av å høre på kun radio, og har gått innpå tanken å enten prøve å sette inn en cd-skifter eller en DAB-adapter. Så er da spørsmålet, ligger kabler klart baki til CD-skifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 (endret) Om du har forsterker bak i bagasjerommet under gulvet, så skal du del nr2. Den er bare å plugge i kontakten på radio modulen/forsterker. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DH61-EUR-03-1997-E39-BMW-528i&diagId=65_1146 Endret Mars 15, 2016 av Otis La til en link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mars 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2016 21 minutter siden, Otis skrev: Om du har forsterker bak i bagasjerommet under gulvet, så skal du del nr2. Den er bare å plugge i kontakten på radio modulen/forsterker. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DH61-EUR-03-1997-E39-BMW-528i&diagId=65_1146 Tror ikke jeg har original forsterker, for den ville vel i så fall stått ved siden av GPS-inputen på venstre side i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 Nei, det er bare om du hat TOP HIFI. Har du vanlig mellom forsterker er den under gulvet i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 Ok, takk Da skal jeg sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå