Tobkje Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 (endret) Hei, Var i dag på hjulstilling med min 98' E46 som jeg skal på vegvesenet med i morgen for å godkjenne senken på.. Problemet mitt er at camber verdiene bake + høyre framme er utenfor spesifikasjonene, vil dette gjøre at jeg vil få problemer med å godkjenne skranglekassen? (Legger ved et bilde av primærvinklene fra hjulstillingen) Endret Mars 24, 2016 av Tobkje Løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Det virker som dette går litt på skjønn. Jeg har fått godkjent med både grønne tall og røde tall. Sist gang hadde jeg også noen røde tall, og da virket det ikke som om at de så noe særlig på arket en gang. Bare at det var utført og at det sto dato på kvitteringen/arket. Jeg ville bare ikke sagt noe om det og forsøkt å godkjenne. Så kan du heller prøve å ta hjulstilling et annet sted, og så prøve på nytt. Den ene bedriften jeg gikk til ga meg en fin hjulstilling, men så byttet jeg tilbake til et annet senkesett og gikk til samme bedriften igjen, etter noen få måneder, og da sa de at de ikke fikk til å stille alt pga ting var for rustne. Så gikk jeg til et annet sted og fikk fine tall igjen, og ingen kommentarer om rust eller ting som satt fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Samme til meg som hos Thundercoil. Godkjent med tall som er utenfor, Statens Vegvesen sa ingenting på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 ehhhh, bak burde dem klart å justere mer rett, hadde grønne tall på camber og spissing på alle 4 hjørner på mine bmw som er godkjent senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobkje Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 Var heldigvis ikke et problem å få det godkjent med camber verdiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå