Gå til innhold

<slettes>


Jan S
 Share

Anbefalte innlegg

Man må ikke gå man av huse når det kommer til at man har fått tilgang til km fra sv. Dette blir som regel, en indikasjon for hvor langt bilen har gått. Som du ser så har den vært på eu komtroll den 11/5-15 med km på 80 xxx 9 dager etterpå så har den vært til etterkontroll med km 114 xxx hvordan i huleste skal han rekkt og kjøre 34 000 km på 9 dager? Her har de nok bare tatt en fektiv km for å sende inn etterkontrollen. Kjeltringer finnes i alle mulig fasonger, men har ikke gjort noe lov brudd så lenge det står på kontrakten. (Vis det mot formoding skulle være tullet med km) men er større sjangse for at de som har utført pkk har satt opp en fektiv km stand. Er veldig kjedelig og bli beskyldt for km juks. Når det ikke er eierens skyld. Skal ikke stole 100% på vegesnets opplysinger. Mensker som skriver det inn å feil kan skje. 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på PKK med min bil. Da de skrev ut kontrolseddel spurte de om jeg husket km stand. Jeg husket ikke nøyaktig og sa "Er vel rundt 8 000" det var dette de skrev på kontrollen. Så de tok det jeg sa. Jeg kunne ha sakt hva som helst her. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...