Dooh Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Hei! Har en 2011 F10 spacegray som jeg må kjøpe nye sommerfelger til. Noen som har tips til felger? Har sett litt på GS raptor felgene, men er litt usikker på kvalitetet og om 19" kanskje blir litt i minste laget. Tar imot tips med åpne armer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Har du vurdert originale M351? Kledelige kvalitetsfelger som jeg forøvrig har til salgs i 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Ja, 19" ser ofte litt smått ut på F10. Hvilket budsjett har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Ikke gå for mindre enn 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 On 22. mars 2016 at 23.25, E.H.D skrev: Ja, 19" ser ofte litt smått ut på F10. Hvilket budsjett har du? Hadde håpet å ikke gå alt for mye over 20k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Håper på noe hjelp nå. Har fått tilbud på følgende felger: Avantgarde 510 Enzo gunmetal Zito WP111 gunmetal AEZ Antigua sølv. Pris ca 20-22 tusen inkludert Yokohama/Vredestein/Continental dekk. Hva ville dere ha gått for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Jeg har Avantgarde M510-felgene i 21" på min og er godt fornøyd, også kvalitetsmessig (til den prisen). Sjekk tråden min (link i signaturen). Ville dog gått for vanlig satin/silver finish, og ikke gunmetal. Går litt i ett med spacegrey bil synes jeg, men det er jo opp til deg. Men du må få guds skyld sikre deg at du får bredere felg bak enn foran. Jeg fikk mine Avantgarde M510 i 21" med Falken-dekk for 20.000 kroner blank. Zito er fine de, men litt kjedelige i mine øyne - er så mange bilmodeller som bruker den type felger. AEZ synes jeg var for masete og ikke noe stilrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå