rst026 Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Da er jeg tilbake etter en kort påskeferie. Har nå hatt bilen i to uker og rullet ca 1200km Bilen er rett og slett nydelig å kjøre med et vanvittig moment. Det har nok godt litt utover forbruket Fikk skylt av bilen i dag, og fjernet all sørpe som hadde samlet seg. Blir enda en stund til det blir skikkelig vasking, men lakkforseglingen ser ut til å være ei god investering. Skal etterhvert sette meg litt inn i hvordan jeg kan pleie bilen best mulig. Det blir en annen linje enn min gamle Forester som ble vasket to ganger i året Forhåpentligvis blir det vår nordpå også engang Legger ut noen bilder etter skylling og spyling i dag. Vaskes innvendig imorgen derav noe skitne gulvmatter. Investerte også i bagasjeromsmatte som jeg har sett var lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Det må være kjekt å kjøre ny bil med skikkelig grom motor. Men bildene dine er det verre med, de vises ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 Prøver på nytt med bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Får man ikke m-sport ratt til denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 7 minutter siden, Mistermister skrev: Får man ikke m-sport ratt til denne bilen? Prøver på nytt med bildene Det er m-sport ratt på bilen men kommer dessverre ikke godt nok fram på bildet. Kan skyldes fotografen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Ahaaa... Trodde dette var m-sport rattet jeg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Beklager. Bildet kom ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 3 timer siden, Mistermister skrev: Ahaaa... Trodde dette var m-sport rattet jeg😊 [fjernet bildet fra sitatet] X3/X4 har ikke dette M-sportsrattet, med unntak av X4 M40i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 1 time siden, Saltkjelen skrev: X3/X4 har ikke dette M-sportsrattet, med unntak av X4 M40i. Ahaaa, da skjønner jeg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå