Gå til innhold

Min nye f26 x4 35d

Share

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake etter en kort påskeferie. Har nå hatt bilen i to uker og rullet ca 1200km:-D Bilen er rett og slett nydelig å kjøre med et vanvittig moment. Det har nok godt litt utover forbruket:-P Fikk skylt av bilen i dag, og fjernet all sørpe som hadde samlet seg. Blir enda en stund til det blir skikkelig vasking, men lakkforseglingen ser ut til å være ei god investering. Skal etterhvert sette meg litt inn i hvordan jeg kan pleie bilen best mulig. Det blir en annen linje enn min gamle Forester som ble vasket to ganger i året:-D Forhåpentligvis blir det vår nordpå også engang:-? Legger ut noen bilder etter skylling og spyling i dag. Vaskes innvendig imorgen derav noe skitne gulvmatter. Investerte også i bagasjeromsmatte som jeg har sett var lurt. :-D

8z0VYpJ4T-ou9ohToD2HMi1la4i4lVdDIvIu4iDqB3Kv-XEjIA6xl5X3ELFuvfMMFI5ogosnn8VUEABabQ9i0OJ8vOAT7m9SfQfpult2-ttIxwpsf3NscHrNdrjhhXXjaxs51BOQNmy7ocUs0i240O1rLT9pcCbl8_YwOm-Ssv_QvCFar9VyvT9pw-fIr8psAM9G9qZa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mistermister skrev:

Får man ikke m-sport ratt til denne bilen?

Prøver på nytt med bildene:-D

Det er m-sport ratt på bilen men kommer dessverre ikke godt nok fram på bildet. Kan skyldes fotografen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...