Gå til innhold

Ryddig BMW 97' 320ia sedan selges


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, pga endrede behov selges jeg min godt holdte E36 facelift. Bilen har hatt 4 eiere og alle servicer er fulgt opp. Bilen er også EU godkjent til August 2017. Den første eieren var en eldre herremann som var i Spania på vinteren, derfor er km (202.000km) og tilstanden bra - sett i forhold til bilens  alder og andre tilsvarende objekter. Det er begynnende rust enkelte steder, men meg bekjent er dette begrenset ( har kun eid bilen siden høsten 2015) se forøvrig bilder. Innvendig er bilen tilnærmet som ny å regne, bilens originale batteri er også inntakt og fungerer utmerket i opptil 20- i vinter! Bilen er ellers original og både sommer og vinterdekk er på 15" felger, sistnevnte er bra og fungerer utmerket et par år til, sommerdekkene begynner nok å nærme seg modne for skift. Bilen har ellers hengerfeste og takluke, ellers nøktern utstyrt. Alt fungerer meg bekjent - med unntak av at el vindu på fører side er noe tregt. Andre negative ting å bemerke: demperfjær bak på førerside er knekt, vindusviskertank er lekk og det er en sprekk i frontvindu, utenfor synsvidde. Ellers starter bilen alltid - uten unntak og har vært brukt daglig siden innkjøp. 

Pris er jeg litt fleksibel på, avhengig av utbedringene (bytte av demperfjær) om disse skal gjøres før et evt salg? Utganspunktet er 23.000.- . Veiavgiften for 2016 er betalt.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...