Kaktus Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Mulig jeg burde poste denne et annet sted, men tester her allikevel da jeg er ganske grønn i dette forumet:/) Har mulighet til å kjøpe meg noen strøkne BMW M Sport felger. I følge selger er disse 245/40 R18 ET43 og passer på E61. Jeg har forstått at originalfelgene på min bil har ET 20. Går det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Er de ET43 kommer de fra en e61 med xDrive, så da må du bruke spacere i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaktus Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Takk for raskt svar. i følge selger har de stått på en E61 men har nok glemt å få med xDrive. Hvor brede spacere trenger jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 43 - 20 = 23. Jeg ville muligens vurdert 30mm, men 25mm går også greit. Disse er ikke direkte gratis, så det kan være greit å ta med i regnestykket. vladpav reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaktus Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Nice. Takk for svar Da får jeg bare prute tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Så mange felger som finnes til e6x uten xdrive så burde det være helt unødvendig å space ut x drive felger. Du legger til ett ledd som kan skape ubalanse og økt risiko. BRIO reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå