krizz95 Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Hei. sitter å skal kjøpe nye sommerfelger til min e61 530d med x-drive. noen her inne som har noen anelse om hvilket innpress jeg bør ha bak med 20x11" ? de felgene jeg ser på leveres i et28.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollaug Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Det står i vognkortet kva innpress du skal ha på felgane, Så er det vel godkjent med 7mm pluss eller minus. Arrester meg om det er feil, men eg meina inpress skal vere likt uansett felgstørrelse. Eg har vertfall 43 i innpress på min e61 xdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 21 timer siden, Rollaug skrev: Det står i vognkortet kva innpress du skal ha på felgane, Så er det vel godkjent med 7mm pluss eller minus. Arrester meg om det er feil, men eg meina inpress skal vere likt uansett felgstørrelse. Eg har vertfall 43 i innpress på min e61 xdrive Neida, det er jeg også klar over, men det som egentlig var spørsmålet var om disse felgene på 20x11 med et28 kom til å passe på bilen slik at de ikke stikker for langt ut Kanskje litt dårlig formulert av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Stikker vel 4-5 cm lenger ut enn orginal felger, så vil anta de ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Hei! 8,5X20 ET 35 med 255/30 med 15mm spacer går akkurat bak, så altså reelt inpress på ET 20. Tror ikke det er noe mere plass uten subbing utover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå