Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tviler på at det skal være eit problem. Usikker på korleis ekstrautstyr påvirker dyamovalg originalt, visst det har ein innvirkning i det heile.

Står vel nummer på begge dynamoene? Sjekk at dei leverer det samme :P Evt post bilde her

Edit: Ser eg bommet, må si meg overrasket at det er så stor forskjell når BMW pleier å vere grei på retrofit :P

Endret av Sammyen
Skrevet (endret)

Tror 328i bruker 120A og 330ci bruker 90A. Tror også de har andre fester. Ikke sikker som banken, men ville ikke tatt sjansen.

Endret av Andreashag
Skrevet

Takk for svar folkens. 😊

I følge et huggeri jeg var i kontakt med så passer de ikke om hverandre. Det må være 2001 eller nyere. 

Og det er så trangt under kompressoren at å få sett org delenr på den som sitter der er umulig😞

Noen som vet om nettsider hvor man kan finne ut av slike ting?

Skrevet

Nå har den røde batterilampen sluttet å lyse så det kan tyde på at problemet løste seg selv. Har ikke målt ladespenningen enda, men siden den ikke lyser så er det jo lov å håpe😂

Skrevet

Har klart å fikse en dynamo som holdt på sånn med crc, vann og tørking. Kan være at børstene er fulle at veistøv, salt og sånt, så dynamoen lader lavt. Kan kanskje være en løsning for deg også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...