DK2 Skrevet April 7, 2016 Skrevet April 7, 2016 Mener jeg har ix og m-tech 1 sideskjørt liggende på evenskjer om det skulle være interessant
Pesslaad Skrevet April 7, 2016 Forfatter Skrevet April 7, 2016 18 minutter siden, DK2 skrev: Mener jeg har ix og m-tech 1 sideskjørt liggende på evenskjer om det skulle være interessant Kan komme innom i morgen å se på de? Kan du sende meg nr ditt på pm?
DK2 Skrevet April 7, 2016 Skrevet April 7, 2016 3 minutter siden, Pesslaad skrev: Kan komme innom i morgen å se på de? Kan du sende meg nr ditt på pm? Bor i narvik så blir kanskje litt vanskelig i morgen
Pesslaad Skrevet April 7, 2016 Forfatter Skrevet April 7, 2016 12 minutter siden, DK2 skrev: Bor i narvik så blir kanskje litt vanskelig i morgen Daså, passer for meg når som helst egentlig
Pesslaad Skrevet April 8, 2016 Forfatter Skrevet April 8, 2016 Fikk litt kvalitetstid i dag Japsestylinge ble tatt av å kastet ut gjennom porten og gulvteppet er tatt ut og hengt til tørk. Har blitt gjort en dårlig jobb tidligere på rustsveisinga Fikk fjernet asfaltplatene å
Pesslaad Skrevet April 8, 2016 Forfatter Skrevet April 8, 2016 Har fikset på første innlegget og lagt til planene for bilen
Nyheim Skrevet April 9, 2016 Skrevet April 9, 2016 Vil ikke påstå dette var ille med rust Noen colabokser, et sveiseapparat, litt metall og tolmodighet så er det værste tatt.
Pesslaad Skrevet April 9, 2016 Forfatter Skrevet April 9, 2016 Neida, var ikke så ille som jeg trudde i utgangspunkte. Men det må allikavell kappes ut å byttes, derav kanaler og for å komme sikkelig til Er bare så kjipt at man må være avhengig av andre på den biten
Pesslaad Skrevet April 10, 2016 Forfatter Skrevet April 10, 2016 (endret) Bestilling lagt inn hos koed, pengene bare flyger ut av kontoen Bil 32 500,-og deler 26 000,- til nå Blir dyrt gitt, håper bare at det blir verdt det helt til syvende å sist og at jeg bestilte rette deler nå Endret April 10, 2016 av Pesslaad Nyheim reagerte på dette 1
Pesslaad Skrevet April 11, 2016 Forfatter Skrevet April 11, 2016 I påvente av foringer og mye andre deler til E30'n, og for at kompisen skal kanskje kle de 2 siste veggene i garasjen, så blir ikke understellet demontert riktig enda. Men prosjektet står ikke stille! Har demontert litt i fronten, tatt av ene forskjermen og fått ut motoren og eksosanlegget. Håper vi for ut girkassen på onsdagen og mellomaksling og demontert siste rest i fronten! Gleder meg til å rydde opp i ledningsnettet i motorrommet
Pesslaad Skrevet April 12, 2016 Forfatter Skrevet April 12, 2016 Har kjøpt ett strøkent m tech 2 ratt fra WillieNillie på forumet Chris11slett reagerte på dette 1
Nyheim Skrevet April 18, 2016 Skrevet April 18, 2016 Hvorfor tok du ikke ut girkassa sammen med motoren hvis du uansett skulle ta den ut? RF91 reagerte på dette 1
Pesslaad Skrevet April 19, 2016 Forfatter Skrevet April 19, 2016 Ser du takhøyden? Skulle girkassen vært med ut så hadde krana forn gjennom taket Tviler dem hadde blitt så blid da Er ikke sånn som det er på E36 at hele fronten kan demonteres helt, hadde det vært mulig på E30 så hadde girkassen vært med ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå