robertbeamer Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Hei! Jeg har noen BBS 19'' med 8,5 framme og 9,5 bak. Har planer om å montere vinterdekk på disse, men vurderer også å bytte disse inn i andre felger. Jeg lurer på om noen har en viss peiling på hva disse kan være verdt. Har sett de på ebay for 15 000. Har ikke tatt bilde av felgene, nedenfor er et bilde av de fra google i omtrent samme stand. Husker ikke innpress og slikt akkurat nå, men disse har stått på E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Det finnes ikke flust av slike sett rundt om, noe som kan utgjøre litt verdi dersom etterspørselen er stor nok. På en annen side, kan det virke som etterspørselen (hvertfall her i Norge) har vært forholdsvis liten men det kan komme av flere faktorer. Jeg vil nok tippe at du kan forvente 12 000,- u/dekk for felgene, even though de ser rimelig "bøse ut" er det markedet som bestemmer, finner du derimot han éne som har lett etter to par av disse i lang tid, er han nok villig til å bla opp godt over 15 000,- for dem. Om du ikke har hastverk med å bli kvitt dem ville jeg nok startet på 16 000,- og sett hvordan markedet responderer. -Og foresten, ikke finn på og bruk de som vinterhjul, saltet kommer til tære svært godt på dem, samt at du må frem med felgbørsten annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 25 minutter siden, Peak skrev: Det finnes ikke flust av slike sett rundt om, noe som kan utgjøre litt verdi dersom etterspørselen er stor nok. På en annen side, kan det virke som etterspørselen (hvertfall her i Norge) har vært forholdsvis liten men det kan komme av flere faktorer. Jeg vil nok tippe at du kan forvente 12 000,- u/dekk for felgene, even though de ser rimelig "bøse ut" er det markedet som bestemmer, finner du derimot han éne som har lett etter to par av disse i lang tid, er han nok villig til å bla opp godt over 15 000,- for dem. Om du ikke har hastverk med å bli kvitt dem ville jeg nok startet på 16 000,- og sett hvordan markedet responderer. -Og foresten, ikke finn på og bruk de som vinterhjul, saltet kommer til tære svært godt på dem, samt at du må frem med felgbørsten annenhver dag. Tusen takk for veldig bra svar!! Har sett at det er veldig lite av disse, var vanskelig å finne de fram. Var en slik verdi jeg tenkte meg disse var verdt. Har ingen som helst hast med å selge, da jeg vurderer å ha disse på egen bil. Likte ikke så godt det du sa om vinterbruk! hehe. Ønsker å ha noen tøffe felger til vinteren, og jeg har allerede et sett med nye felger jeg skal bruke til sommeren. Men skal ta det til vurdering. Takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Tetteika felger er ikke å anbefale på vinterføre.. Jeg hadde ett sett med O.Z. 30th Anniversary felger på en A3 jeg hadde, for å si det slik - det var KONSTANT ubalanse. Snøen la seg mellom eikene og frøs fast.. Det var helt krise. Nå går det hovedsaklig i 5-eika åpne felger her, det er så mye lettere å ha med å gjøre om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 5 minutter siden, mrqlan skrev: Tetteika felger er ikke å anbefale på vinterføre.. Jeg hadde ett sett med O.Z. 30th Anniversary felger på en A3 jeg hadde, for å si det slik - det var KONSTANT ubalanse. Snøen la seg mellom eikene og frøs fast.. Det var helt krise. Nå går det hovedsaklig i 5-eika åpne felger her, det er så mye lettere å ha med å gjøre om vinteren. Akkurat det har jeg ikke tenkt på! Det kan bli et større problem. Blir ikke så mye snø i bergensområdet da, men tar det med i vurderingen. takk! q1337 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 Sier dette noen hvilket innpress felgene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Enig med peak, syntes 12k virker som en fornuftig pris om de er i fin stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Kommer de fra e60 skal vel disse være ET20 og ET32. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 8 timer siden, E.H.D skrev: Kommer de fra e60 skal vel disse være ET20 og ET32. Ok Thank u:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå