plugg69 Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Har fått lys i lampa for handbrekket på e70 min. Får opp feilkode 006022 når jeg tar diagnose med carly appen. Er det noen som har sett det før? Hanbrekket fungerer som det skal, jeg hører motorene går når jeg drar i bryteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 Så håndbrekket virker, du har testet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 Ja, har testet det selv, og ble sjekket at det virket på eu kontrollen i sommer. (Gav beskjed om at det var feilmelding, så han måtte sjekke at det faktisk virket.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 Uten å ha tilgang til bilen så får jeg ikke noe mer fornuftig frem enn dette. Parking brake button line 4 og EMF: Enable line, parking brake DSC Dette kom frem i ISTA+/Rheingold ved innplotting av feilkode 6022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 Men dette skjønner ikke jeg noe av, kan det være bryteren som er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå