ESER Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Innimellom når jeg blir stående i et kryss eller jeg parkerer bilen etter en lengre kjøretur lukter det veldig "varmt" av den. Minner mest om varme bremser, men ingen skiver er varme. Syns lukta kanskje kommer fra eksosen, og den er ganske så intens. Kan det være regenerering av partikkelfilter? Har aldri hatt bil med det før, så jeg vet liksom ikke om det skal lukte eller eventuelt hvordan det lukter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Det er ikke flexi røret etter DPF som leker eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Det er nok regenerering av dpf ja. Det vil nok lukte "brent" rimelig sterk lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 20 timer siden, ErikTveit skrev: Det er ikke flexi røret etter DPF som leker eksos? Tror ikke jeg har noen lakkasje, uten at jeg skal si det sikkert. Har kjent det siden jeg kjøpte bilen i august i fjor og noen ganger er det ingenting når jeg parkerer, men de gangene det skjer så er det veldig intenst.. Tipper og håper OTIS har rett her=) ErikTveit reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå