Trono Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Har en 2009 E92 335ix som fikk seg en dytt i baken, og ble dyttet inn i bilen foran. Forsikringssak og skal bytte fanger foran og bak ++. I den forbindelse tenkte jeg at det burde være en grei mulighet til å oppgradere til M-settet siden det ikke er allverdens til prisforskjell, men for sikkerhetsskyld før det blir bestilling: er M-settet bolt on på X-Drive, eller noe annet jeg bør tenke på? (amerikansk bil om det utgjør noen forskjell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Er vel ikke noe forskjell på eksteriørdelene på xdrive kontra uten. Men det er jo en del ekstra deler som antageligvis må byttes, som innerskjermer, lykter, diffusor, sideskjørt. Men skal du bytte både front og bakfanger ville jeg nok ha spyttet inn noen lapper for å få msport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 På E60 skjæres bare innerskjermene til, jeg trengte ikke nye da jeg byttet på den. Diffuseren følger jo med bakfangeren (er vel ikke noen egen diffuser på bakfangere uten M-sport). Tåkelyktene følger jo også som regel også med fangeren. Du må bare høre med Bavaria, finnes egne oversikter over hvilke deler som må byttes, f.eks. tilpasninger/koblinger til luftekanaler også noen braketter som det skal festes i også videre. Var ikke så mange delene eller store summen dette kom på da jeg byttet på E60 i alle fall. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trono Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Takk for svar! Så lyktene må også byttes? Ellers høres det jo kurrant ut. Skal ta kontakt med Bavaria. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Vel, grøftelysene på msport fangeren er forskjellig, de er helt runde. Men det går nok an på e92 tror jeg å ha luftinntak til bremsene der istedet. Det er penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trono Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Ahh, hehe, jeg tenkte av en eller annen grunn på frontlysene. Vel, takk for oppklaringen Godt det forhåpenligvis kommer noe godt ut av skadene her! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå