Gå til innhold

Hvorfor nullstiller Temperatur-visningen seg? "E61 2007"

E39523i
 Share

Anbefalte innlegg

Syns jeg har sett at en har nevnt i kommentar, et eller annet sted i forumet at temperaturvisningsfunksjonen , etter man har lagt inn kode i nr. 19 osv, ikke deaktiveres før eventuelt batteriet kobles av.  Er det riktig? Jeg finner ikke tilbake til den kommentaren og mulig vedkommende har slettet den, fordi det ikke stemmer? 

Hver gang jeg starter bilen, må jeg inn på nytt i nr. 19, legge inn koden for min bil, for å få key-mode:OFF. Den går mao i key-mode:ON hver gang motoren stoppes. 

I den grad man ønsker å se tempen på bilen, så er det jo j.... tungvint å måtte gjøre den kode-greia hver gang.  ....så jeg skjønner fornuften at den kunne holdt seg i key-mode OFF helt til eventuelt batteriet ble koblet av etc.

Nå gjør jeg hele kodingen i blinde, og greit nok det, men er redd jeg sliter i hjel den stakkars trykk-/nullstillerknappen.

Noen ideer. Er ikke bilen helt frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette med stilles inn får vær gang bilen ble starta på nytt. Siden dette er en såkalt "skjult meny" 

Men om du har  tilgang til et diagnoseutstyr som har koding så tror jeg dette lar seg gjøre utenom at jeg skal si det for sikkert.

Ellers så kan du jo prøve å google litt.

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...