xJanern Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 (endret) Hei, Jeg lurte på hva jeg gjør når holderne til pærene til lysskiltet har rustet vekk xD også har jeg ingen av dekslene til disse lysene. Så det jeg lurer på er om jeg må bytte hele den spoiler greia som er over skiltet mitt. Eller om det går an å kjøpe innmaten liksom. også om jeg får kjøpt deksler da Også lurer jeg på hvor jeg får kjøpt disse delene da går helt fint om jeg må bestille Så hvis noen kunne hjulpet meg med dette så hadde det vært kjempe fint. Tusen takk på forhånd Mvh Jan-Erik Larsen Merke og modell BMW 316I Farge Grå Registreringsår 2004 Endret April 12, 2016 av xJanern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Sjekk delekatalogen hos gsbildeler.no eller realoem.com, du kan også se hos koed.no eller en lokal BMW forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 (endret) Du må kjøpe hele den "lista" ny. Får ikke tak i dette i løse deler. Dette fåes på både koed og gs. Endret April 13, 2016 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå