christianeirik Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 (endret) Dette er da min BMW 316D F30 Sportline Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2A6 17"LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 392 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 4DN HIGH.TRIM FIN. CORAL RED MATT 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AL BMW LIVE 6NH HANDS-FREE FACILITY W. USB INTERFAC 6WA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 698 AREA-CODE 2 7AC SPORT LINE 7VA DRIVING COMFORT PACKAGE 7VB COMFORT PACKAGE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Kjøpte bilen i oktober 2015 fra da den var kjørt 35k, har rulla 12k i bilen siden den gang å er storfornøyd med den. Men som mange andre vil man gjøre bilen litt mer spesiell. Planer: Gjort // Ikke gjort // Skal kanskje * Solfilm fra A-stolpe * Sote for- og baklykter * Defa motor og kupévarmer * Chiptuning * Sort blanke M-performance nyrer * 19" felger * Baklukespoiler M-performance * Frontspoiler/ catkiller * Få lakkert de sølvlinjene nede i framfangeren sort * Anonymt skiltoppheng/ fjerne skiltoppheng * Svart N-merke * Senkefjærer/ coilovers * Eksos og ny diffuser * Led/ xenonlook (halogen) tåkelys * Bygge om til M-Sport Endret Juli 16, 2016 av christianeirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 (endret) Klarte ikke å dy meg, har vært så fint vær den siste uka i Tromsø. Så da måtte de nye sommerfelga på Det er bare et problem... I og med at Tromsø er Tromsø så begynte det selvfølgelig å snø idag. Og vinterfelga ligger 2 timer unna på vinterføre Så idag ble det buss på meg. Endret April 12, 2016 av christianeirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Veldig fin. Har veldig lyst F30 jeg og, men har ikke råa akkurat nå. Hvor mye får en ut av å chippe denne motoren? Er det forresten turbo? Jeg gikk fra 140 hesters turbodiesel til en 316i (E90), og det merkes for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet April 13, 2016 Forfatter Share Skrevet April 13, 2016 5 timer siden, M.Lunde skrev: Veldig fin. Har veldig lyst F30 jeg og, men har ikke råa akkurat nå. Hvor mye får en ut av å chippe denne motoren? Er det forresten turbo? Jeg gikk fra 140 hesters turbodiesel til en 316i (E90), og det merkes for å si det sånn. Ja det er absolutt noen fine biler. I min var det 116hk og 260nm før jeg chippet. Men under panseret er det en 2 liter turbodiesel. Og etter proff tuning ble det 190hk og 420nm. Dette merkes godt for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 Flott bil Sleng gjerne ut litt flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 17 timer siden, christianeirik skrev: Ja det er absolutt noen fine biler. I min var det 116hk og 260nm før jeg chippet. Men under panseret er det en 2 liter turbodiesel. Og etter proff tuning ble det 190hk og 420nm. Dette merkes godt for å si det sånn Kikka litt på nett og fant ut at det er samme motor som i 320d så ikke rart den kan trimmes en del nei. Selvom det ikke frister så fryktelig med diesel igjen så frister denne. Må bare spare opp en del samt overtale min bedre halvdel. Riktig fin bil har du iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Flott F30 dette her! Har du bilder av interiøret? Er forøvrig ikke samme motor i 316d og 320d, samme blokk ja men det er en del forskjeller som gjør at man ikke får ut det samme som i 320d. Hvor fikk du chippet? Var høyt effekttall fra en 316d! Ess opererer med ca 145hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 On 13. april 2016 at 8.15, Gabz skrev: Flott bil Sleng gjerne ut litt flere bilder. Skal vaske bilen så kommer det flere bilder 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 7 timer siden, Gorg skrev: Flott F30 dette her! Har du bilder av interiøret? Er forøvrig ikke samme motor i 316d og 320d, samme blokk ja men det er en del forskjeller som gjør at man ikke får ut det samme som i 320d. Hvor fikk du chippet? Var høyt effekttall fra en 316d! Ess opererer med ca 145hk Takker 😊 Skal få lagt ut noen bilder av interiøret ja Chippet bilen hos Tromsø Tuningservice, til de som holder til i Tromsø så anbefales de sterkt. Skal legge ut en link til siden demmes, der er det bare å skrive inn bil så viser den programmene de har til din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 7 timer siden, christianeirik skrev: Takker 😊 Skal få lagt ut noen bilder av interiøret ja Chippet bilen hos Tromsø Tuningservice, til de som holder til i Tromsø så anbefales de sterkt. Skal legge ut en link til siden demmes, der er det bare å skrive inn bil så viser den programmene de har til din bil. http://tuningservice.no/finn-kjøretøy.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Har nå fått på N-merkene og sotet rutene. Samt. har jeg fått foliert de sorte linjene ved siden av tåkelysene. Bilen ble en helt annen og se på etter man fikk den "blacked out". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 2 timer siden, christianeirik skrev: Har nå fått på N-merkene og sotet rutene. Samt. har jeg fått foliert de sorte linjene ved siden av tåkelysene. Bilen ble en helt annen og se på etter man fikk den "blacked out". Er 38% på siderutene framme og 15% videre bak. Det ser mye lysere ut på bildet enn det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Hjalp veldig det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 merkelig hvor mye de sorte merkene gjør xD men pent ble det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 On 3.7.2016 at 21.58, Freakshow skrev: merkelig hvor mye de sorte merkene gjør xD men pent ble det ^^ Ja de har utrolig mye å si, synes selv det ble veldig pent også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå