christianeirik Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 (endret) Her er noen bilder fra et lite Cars&Coffee treff vi hadde her i juni i Tromsø Hadde gjort seg med litt senk ja Noen som har noen tips til senk? Endret Juli 15, 2016 av christianeirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Jeg og gamlingen polerte også bilene for en måneds tid siden Ble greit blank begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Også noen bilder fra poleringen i forigårs Er noen biler i gården ja Har postet veldig mye nå på kort tid, men sånn får det bli når man først bestemmer seg får å laste over bilder fra kameraet Walkabout og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet Juli 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2016 Har bestilt Carly for BMW Blir spennende og se hva man kan få til med den duppeditten der, har hørt mye bra om den så. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 hvordan fungerer denne carly for bmw greia? og er den dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Carly er kjekk! Er ikke så dyr, litt over 500kr for adapter og samme for app. Men skal man ha en liten diagnosedings koster det mer uten å kunne kode. Bilen ble blank Hvor grundig gikk du til verks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet Juli 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2016 4 timer siden, Gorg skrev: Carly er kjekk! Er ikke så dyr, litt over 500kr for adapter og samme for app. Men skal man ha en liten diagnosedings koster det mer uten å kunne kode. Bilen ble blank Hvor grundig gikk du til verks? Ja er veldig spent på Carly, håper den blir så bra som jeg tror Joda det ble ganske blank. Polerte for hånd, men gikk over bilen med etter jeg var ferdig i utgangspunktet en runde til der jeg kanskje var litt sløv. Vokset heller ikke bilen i denne omgang. Men neste gang blir jeg litt mer nøye da jeg og fadern skal spleise på polermaskin og skikkelig voks Brukte Autoglym Super Resin. Synes den var fin og polere med den Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet Juli 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2016 (endret) Visst det er noen som vet om et bra senkesett som passer godt på min bil så tas tips godt imot Er litt usikker med klaring framme da dekka er 255 brei Endret Juli 17, 2016 av christianeirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå