John Kr Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Hei Fikk en melding i dag at det er kommet en teknisk aksjon på min F11, bytte av luftbælg kun på venstre side (mener det var venstre). Kjenner dere til dette og hva er grunnen til bytte kun på den ene siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Dette er meget kjent. Svært mange har fått lav venstre side pga hull i belg. Jeg vet dog ikke hva som er feil, men få det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stikkan Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Jeg har en F11 produsert 03/2011 og har akkurat begynt å få lav venstre side når bilen står over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Jeg måtte bytte min belg, men fikk det heldigvis på nybil garantien. Var ingen aksjon mot min bil som er kjøpt i norge 09/2011. Fikk ett ganske klart tips om ikke å starte/kjøre med bilen når belgen var punktert da, fordi kompressoren jobber "overtid" for å pumpe opp belgen som er punktert, med det resultatet at kompressoren brenner seg pga varmgang. Den er ikke beregnet på å gå så lenge. Jeg kjørte bare bilen rett opp på planet til redningsbilen. Fikk veihjelpen dekket av BMW mobile care uten egenandel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 Da ble belgen byttet i dag, raskt og effektift, de brukte kun 40 minutter. Well done .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå