Gå til innhold

Facelift baklykter på pre-face e39

RCmannen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått en god deal på e39 facelift baklykter og de er på vei i posten nå. Nå har jeg lest og googla litt og funnet ut at jeg må ha noe slags overgang/boks/ballast/motstand pga Celis/LED opplegget i disse lyktene.

Men hvor kan jeg få tak i noe sånt? Er ikke interessert i å kjøpe komplett ettermonteringssett(som de har på bl.a. Koed ) til flere tusen...

Har også lyst til å kunne få ordnet dette uten å måtte kødde med å kode om / skru av pæresjekk osv. Så om noen hadde hatt en link eller delenr. Til delen(e) jeg trenger for å få facelift baklykter til å fungere feilfritt i min 96 mod, ville jeg blitt svært takknemlig 😊

Endret av RCmannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper reef ikke har lest tråden og tror du trenger overgangkabler til fremlykter. Til baklyktene trenger du disse delene, noe som blir veldig dyrt om du ikke finner de brukt/billigere en annen plass. Derfor det er anbefalt og kjøpe det kittet fra hella hvor alt følger med til ca 2500kr.

GDBvnug.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik å forstå ja. Jeg får sjekke noe kjøp og salgs sider da. Evt selge de lyktene jeg alt har kjøpt og kjøpe det settet.

Hvis jeg ikke finner noe så kanskje det vil være rimeligste løsning å kjøpe det settet med aftermarket facelift lykter på bildet? Hvis det da også inneholder delene jeg trenger... 

2016-04-20 22.35.32.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du vil finne noen brukte slike bokser og kabler om du leter godt nok på kjøp/salg.

Noen har sagt at du kan koble inn en "vanlig" led motstand på lyktene og da vil de funke, men jeg har ikke peiling på hvordan og det er nok bedre å kjøpe det sette du har på bildet der. Der følger det med bokser, kabler, lykter og monteringsbrakett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kgjersda skrev:

Har to slike  bokser liggende fra gamlebilen som hadde face-lykter.  Hvor i landet bor du?

Tror ikke jeg trenger de videre da bilen min allerede er facelift.

Mye skulle du hatt for de? :)

Bor i Elverum, Hedmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...