Gå til innhold

Tips til AUX alternativ

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag en E90, med professional pakke (mener jeg på). I midt konsollen har jeg en AUX plugg. I dag må jeg ha en ledning som ligger i klem under armlenet og inn i telefonen min. Dette er ganske tungvindt og ser lite pent ut.

Er det noen som har løst dette på en god måte? Noe blåtann greier jeg kan koble til kanskje? Har ikke særlig lyst å skifte hele spilleren i bilen med ettermarked greier da jeg er redd forsterker delen i disse ikke er gode nok.

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Session skrev:

Jeg har i dag en E90, med professional pakke (mener jeg på). I midt konsollen har jeg en AUX plugg. I dag må jeg ha en ledning som ligger i klem under armlenet og inn i telefonen min. Dette er ganske tungvindt og ser lite pent ut.

Er det noen som har løst dette på en god måte? Noe blåtann greier jeg kan koble til kanskje? Har ikke særlig lyst å skifte hele spilleren i bilen med ettermarked greier da jeg er redd forsterker delen i disse ikke er gode nok.

Tips

http://www.amazon.com/Belkin-Bluetooth-Hands-Free-BlackBerry-Smartphones/dp/B004CLYJ2I/ref=sr_1_1?tag=macrumors-20&ie=UTF8&qid=1369425353&sr=8-1&keywords=belkin+bluetooth+car+hands-free+kit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...