Gå til innhold

Lakkering Østlandet

kragz
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2003 model E46 touring M-sport som begynner å ruste litt her og der på de vanlige plassene

Planen er å få fjernet rusen og hellakkert bilen i samme farge

Har fått en pris på 16 000 hos polen rep men det er jo greit å undersøke om det er noe i nærområdet til en grei pris

Er det noe billigere å gjøre dette i Sverige

Noen som har tips til billig å bra lakkverksted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kragz skrev:

Hesby skulle ha 45 laken for hellakkering, da blir det heller polen tur:) får høre med de andre 

Fysjameg! Hesby skulle ha 10500 for lakk + montering av framskjerm E46. Kjøpte skjermen selv og fikk Kepler til å sende den over til Hesby, svartejobb, og fikk hele jobben til 4 lapper inkl skjerm, brukte noen timer på å montere selv. "Enkel og billig" løsning :P
Innlegg 4000 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 000,- Er utrolig billig, kan ikke forstå at det skal gå an og gjøre dette noe billigere da det ligger noen arbeidstimer bak og hvertfall ikke i Norge.

Har selv sett på PolenRep om et alternativ til å få utført div. arbeid, men jeg syntes nettsiden dere ser rimelig "sketchy" ut så jeg har ikke tatt det steget noe videre. Har du foresten noe kjennskap til de utover pristilbudet du har fått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bilder av rustskadene og sendte over og ba om tilbud på hellakkering på 16 000 +/-. Dette er inklusiv rustfjerning og lakk, moms på 21% kommer i tillegg om man er privat person.

Blir sikkert litt ekstra. Men jeg har lyst å beholde E46 en stund til og da må jeg gjøre noe med rusta som begynner å komme, ellers ser den ikke ut neste år, viser ikke så godt enda

Har lest litt kommentarer fra folk som har hatt bilene sine der å de virker fornøyde, noen andre her på forumet som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...