Gå til innhold

LCM lys-koding funker ikke på E46 2005 mod. (BMW Scanner 1.4)


Nyheim
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, fikk BMW scannern min i dag. På E39 funker det å kode lys, mens på min E46 325ci så kan man ikke kode noen slags lys (LCM). Ingen av valgene fungerer.

Ellers så funker det meste, kan scanne bilen, kode bort canbus meldinger, ditten og datten men ingen lys-koding. Noen erfaringen?

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel ikke å kode det på 05 modell. Du må bruke US light modul altså koble opp egen modul. Selges slike kit over alt på nett.

Det finne også flere tråder/innlegg om hvilke E46 som kan kodes på og ikke om du søker litt. Det er noe med LCM byttet, men husker ikke helt.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Reef89 skrev:

Det går vel ikke å kode det på 05 modell. Du må bruke US light modul altså koble opp egen modul. Selges slike kit over alt på nett.

Det finne også flere tråder/innlegg om hvilke E46 som kan kodes på og ikke om du søker litt. Det er noe med LCM byttet, men husker ikke helt.

Har søkt og søkt og søkt :P

Funne ut at det ikke går ja. Har tatt ut parklys kontaktene og hatt maskeringsteip over de samt stripsa di fast så jeg blir å kjøre med det. Det funker bra :) Har kodet bort feilmeldingen som kommer i instrumentet.

Som sagt så var det bare de lysvalgene i høyre meny som ikke funker på bilen, ellers så funker hele PA Soft varen så det var ikke bortkasta penger for å si det mildt. Utrolig bra program.

Har og lest noe om at det er en annen LCM modul i den bilen sammenlignet med gamlere biler så det er nok grunnen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...