Gå til innhold

Erfaring med ST Sportsunderstell?


Nysveen
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke direkte erfaring med st men det er et under merke av kw, mener kw har rustfritt mens st har glavanisert sylinderhus. St har vel også ikke mulighet til og demontere sylindrene. 

Virket litt muffens med passer ikke 2007 115 hk -177 hk 

På bilen til fruen har vi kjøpt dette settet

https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e91-touring-318d/tilbehor-senkesett-senkesett_m_dempere/senkesett_m_dempere_e_91_325i_330i_318d_320d_30_10mm_see91su15n216__663444 det fåes også i 45mm senk foran og etterlanet bak. 

ble passe høyde i forhold til m-sport utsende og ikke minst farthumper. Er meget fornøyd med stivheten i det. Merker i svinger at det er karroseriet som gir seg. Så vis du ikke har m-sport understell kan det være en fordel og sette inn hardere foringer rundt stabilisator staget. Pluss sjekk tårnlagret, det ene var skvær gåent 

 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sand1 skrev:

Har ikke direkte erfaring med st men det er et under merke av kw, mener kw har rustfritt mens st har glavanisert sylinderhus. St har vel også ikke mulighet til og demontere sylindrene. 

Virket litt muffens med passer ikke 2007 115 hk -177 hk 

På bilen til fruen har vi kjøpt dette settet

https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e91-touring-318d/tilbehor-senkesett-senkesett_m_dempere/senkesett_m_dempere_e_91_325i_330i_318d_320d_30_10mm_see91su15n216__663444 det fåes også i 45mm senk foran og etterlanet bak. 

ble passe høyde i forhold til m-sport utsende og ikke minst farthumper. Er meget fornøyd med stivheten i det. Merker i svinger at det er karroseriet som gir seg. Så vis du ikke har m-sport understell kan det være en fordel og sette inn hardere foringer rundt stabilisator staget. Pluss sjekk tårnlagret, det ene var skvær gåent 

 

Takk for svar! :) Blir nok til at jeg går for supersport sitt, men mest sannsynlig justerbart. Har du et bilde av høyden på bilen til fruen? Har ikke M-Sport understell, men den er allerede ganske lav bak, og her jeg bor må jeg senke i samsvar med veikvalitet dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen kjappe bilder den svarte har supersport montert og den grå har m-sport understell. Det er nok noe høyde forskjell grunnet dekkene på min er 17" (har ikke klart og bestemme meg for sommer felger på min) og 18" på den sorte. Jeg personlig kunne nok ha ønsket meg litt lavere, men pga dårlig veier til hytten så ble dette. samt på vinteren når det kommer isklumper så er det mindre sannsynlig å treffe disse lastebil klumpene. 

IMG_0005.JPG

IMG_0022.JPG

IMG_0023.JPG

IMG_0025.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sand1 skrev:

Tok noen kjappe bilder den svarte har supersport montert og den grå har m-sport understell. Det er nok noe høyde forskjell grunnet dekkene på min er 17" (har ikke klart og bestemme meg for sommer felger på min) og 18" på den sorte. Jeg personlig kunne nok ha ønsket meg litt lavere, men pga dårlig veier til hytten så ble dette. samt på vinteren når det kommer isklumper så er det mindre sannsynlig å treffe disse lastebil klumpene. 

IMG_0005.JPG

IMG_0022.JPG

IMG_0023.JPG

IMG_0025.JPG

Fin høyde med tanke på det du sier, dårlig veier. Sånn er det dessverre altfor mange steder her til lands. Jeg kjører per i dag 19" på min, så tror noe rundt den høyden du har vil bli bra hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...