Chamar Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Har veldig lite tekniske kunnskaper om bil dessverre så jeg søker etter hjelp og råd ang denne lyden (se film). Den har vært til stede, svakt, en liten stund (en uke ca) men ble nå i dag så høy at folk snur seg på gata. Det virker som den kommer ifra motorrommet. Den gir seg helt noen ganger når jeg tar inn clutchen, tar bilen ut av gir/nøytral eller akselererer. Med det sagt så er det ikke kun ved de tilfellene lyden stopper. Virker som det er litt tilfeldig noen ganger IMG_2804.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Jeg gjetter på at du har diesel med 4 sylinder og at feilen er dårlig vibrasjonsdemper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chamar Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 Har bensin, har det noe å si i forhold til gjettingen din? Om det du sier stemmer, er det farlig å kjøre med? Lyden kommer og går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Ja, om det er bensin så stemmer nok ikke min gjetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå