herman111 Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Må desperat senke min E46 touring. Skal sette på mtech2 fanger etterhvert og lurer på hvor mye jeg bør senke. Vil helst ha litt av dekket innunder hjulbuene, men vil ikke skamsenke så jeg må kysse fartsdumper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Alle sett er nå oppgitt med hvor mange mm de senker, så det er jo egentlig bare å finne fram linjalet og se hvor mye du har tenkt å få bilen lavere. 30-40mm foran og 20-30mm bak bør vel gå greit. På min E36 senket jeg 40mm foran og 15mm bak og har endå ikke hatt problem på fartsdumper, men nå kjører jeg ganske sakte over også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herman111 Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 10 timer siden, E.C. skrev: Alle sett er nå oppgitt med hvor mange mm de senker, så det er jo egentlig bare å finne fram linjalet og se hvor mye du har tenkt å få bilen lavere. 30-40mm foran og 20-30mm bak bør vel gå greit. På min E36 senket jeg 40mm foran og 15mm bak og har endå ikke hatt problem på fartsdumper, men nå kjører jeg ganske sakte over også. Ja, men vet ikke hvor mye lavere bilen bli framme når jeg setter på mtech fanger.. Så jeg vet ikke om jeg kan få den så lav jeg vil uten at den blir altfor lav fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Kjøp justerbart eller kjøp fanger først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herman111 Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 25 minutter siden, E.C. skrev: Kjøp justerbart eller kjøp fanger først? Ja, er vell best å kjøpe fanger først 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå