Wolmer Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 (endret) Hei, er en klunkelyd fra bakstillingen hver gang clutchen sleppes ut. Er litt usikker på hva det kan vær om det er de 4 hovedforingene i bakstillingen, om det er diffen eller om hardykoblingen kan få det til og føles slik ut ? Tenkte bare om noen her inne som hadde vært borti om det er noen typiske kjente feil med dette ? Endret Mai 6, 2016 av Wolmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 Det er som at det rykker / smeller i bakakselen. Som om diffen er løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Du må nesten se under bilen. Kan være foringer som er helt ferdige, men det kan også være at festene til karroseriet har blitt revet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Søk litt rundt på nett med ordene "Subframe" og "Disaster", kjenner du deg igjen i symptomene er det nok der issue ditt ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 Okei jeg prøvde og se under å da så jeg diffen bøyde seg bra mye xD men jeg skal søke opp og se om det stemmer Takkk for svar begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå