sondre Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Hei Jeg tror tiden er inne for å bytte reim - 11287787369 til dynamo/vannpumpe og da samtidig bytte strammehjul - 11282354131 og medløber hjul - 11282247435 LInk til deler Koed Regner med å gå for alternativ vare. Er det mer som bør byttes samtidig, hva med reim til Klimakompressor og strammehjul? Er vel greit å bytte alle "hjulene" også da bilen har gått 230 K så lagrene på disse er nok litt slitne? Er dette noe som er "greit" å bytte selv, eller krever det fagbrev å få det til? Er det noe spesialverktøy som kreves? Finnes det en DIY noe sted på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Er ikkje nokke hokus pokus å få til dette her. Kan gjøres på parkeringsplassen med oppjekket bil. Reim til AC-kompressor er like greit å skifte, siden den må av anyway. Når det gjelder strammer til kompressoren så er det lett å få til det også. Nokke DIY har eg ikkje sett eller giddet å bry meg me, men du ser med en gang hvordan det skal gjøres. Og oversikt over hvordan reimen skal trees finnes bare et googlesøk unna. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå