Mariuse34 Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Hallois! Har en 520i 2.2. ABS og ASC-lampe lyser innimellom. Noen ganger er den der. Noen ganger forsvinner det. Er som oftest borte når bilen startes. Men ABS-hjerne er byttet for noen år siden hos BMW-forhandler. ABS-sensor på høyre side foran og bak er byttet. Noen erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XxXredfactionXxX Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Kommer å går på min 520i også, bare den kommer tilbake er jeg fornøyd, er vist ganske vanlig på disse modellene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 På min e36 så slår abs`en inn til tider og lampa lyser. Går vekk etter jeg slår nøkkelen av og på. Har lært meg å leve med det bare er null feilkoder, og bilen er ikke verdt å feilsøke med bytting av deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 Jeg er egentlig helt enig men nå nesten få det bort her. Abs-lys på EU gir 2'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 Høyre ABS-sensor foran og bak ble byttet for en stund siden og abs hjernen for noen år siden. Fikk med ekstra sensor til venstre foran og bak. BYttet nettopp bremser foran og da byttet jeg likegreit sensoren for abs foran på venstresiden. Det gjorde at det ble vesentlig mindre lysing i dashen. men det dukket jo opp på sikt. Cruisecontroll etc fungerer selv om ABS + ASC fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 Bytt på Venstre side bak du, hadde selv problemer på min med det samme som du, samt at Speedometer gikk amok, fant ut at det er venstre sensor bak som styrer det meste av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå