Greg79 Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Jeg har montert dtk ifra biltuning.no. Dette er en type tuningsmodul styrt ifr androide tlf for å bla. forandre program og lese av tuning % og turbo trykk. Noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 22 timer siden, Greg79 skrev: Jeg har montert dtk ifra biltuning.no. Dette er en type tuningsmodul styrt ifr androide tlf for å bla. forandre program og lese av tuning % og turbo trykk. Noen som kjenner til dette? Tuningboks, dårlig løsning for optimering med mindre man godtar kompromiss for å beholde f.eks garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Hvis du er innenfor 14 dagers returfrist, så hadde jeg vurdert retur. Du får bedre effekt av chiptuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraheroe Skrevet Juli 15, 2017 Share Skrevet Juli 15, 2017 hehe. ikke enkelt å få retur på dette. kompis testet på sin land cruiser. ikke funket appen. bil i nødmodus og forbruk opp. stor chipboks med liten motstand inni. Som sagt, kobler til på galleriet parallellt med galleritrykkføler. Elendig løsning. Ikke får han retur heller. ikke svar fra selger. Dtk har egen facebook gruppe. Der banner han alle som deler negativ erfaring og sletter alle kommentarer som ikke har noe positivt å så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå