danskiii Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Er på jakt etter steder som driver sandblåsing, da jeg trenger sandblåsing av helt karosseri. Min kjære E21 er noe rusten. Noen som har erfaring med dette i Bergen, kjenner noen som kanskje har erfaringer, eller har utstyr til å ordne dette? Fått pris på ca 10 000 for blåsing og grunning hos Bergen Coating, men vil gjerne ha flere alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Har du sjekket ut syredypping? Det er jo temmelig effektivt! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 Det har jeg ikke nei, visste ikke om noe slikt. skal undersøke, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Problemet /det bra med med syredypping er at det får bort alt, Dvs hulrom og alt. Så må/bør dyppes i grunning etterpå, Finnes fler biler som har blitt totaloppusset inkl syredypping som ruster i filler fra innsiden noen år etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Har sjekket ut syredypping nå, dette blir ikke aktuelt. Kommer nok til å ta rusten gradivs så mye jeg kan i første omgang, så ta å sandblåse motorrom samt innvendig i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå