Cab3serie2009 Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Hei, har som mange på forumet vet en E93 320i cabriolet og nå vurderer jeg å kjøpe uoriginale vinterfelger, siden felgene vinterstid slites relativt mye original eller ikke - min erfaring. Vel, jeg ser i vognkortet at det står både i standard og alternativoppstilling at felg foran har 8jx og felg bak 8,5 jx. Jeg har vært på Strandveien og på GS Bildeler i Trondheim. Begge steder mener de at det ikke har noe å si, at jeg kan ha 8jx både foran og bak uten at dette er farlig for bilen, uten at dette påvirker kjørekomfort, kjøre-egenskaper, balanse, eller andre tekniske ting med bilen. De nevnte firmaene eller ekspertene bør man kanskje si, mener at dette med 8,5 jx bak er noe BMW-fabrikken i Munchen kun har satt opp av hensyn til utseende på bilen - slik at man kan ha bredere bakdekk. Dette vet iallfall ikke jeg, men jeg håper noen på forumet kan bistå? Uansett, på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Nei, det har ingenting å si. Man fikk forøvrig disse bilene med like felger foran og bak også. Cab3serie2009 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå