Kongo Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Hei! Håper på svar her! Har en 320i Automat E90 2006 mod km stand 110000 som jeg sliter litt med. Når motor er kald f.eks om morningen når jeg starter bilen og setter spaken i Drive, slepper bremsen og ikke rører gasspedalen hender det ofte at den fjusker/hoster og hopper og i verste tilfelle kan bilen dø ut.. Akkuratt som om den kveles. er samme om det er i Drive eller Revers men det hender fordet om.. Har ikke fått op noe varsellampe eller feilkode på servicen på Idriven den synker fra 1000-1200rpm til rundt 300-700 og evt helt til null.. men etter som bilen blir varm er det ikke et problem. NOEN SOM VET SENDER DEN SNART TIL KNOKSEN!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Det kan være eksenter aksel som er defekt, eller noe i vanos. Ikke ukjent problem, spesielt med eksenter aksel. Koster vel 26k mener jeg på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongo Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 Har du måtte bytte dette selv eller vet om noen som har måtte gjøre det? takk for svar!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Det er for mye jobb for min del, men det er absolutt mulig om man har en plass å stå, samt verktøy og tid nok. Det er ikke sånn super vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongo Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 Okei, takk for svar:) Er det noe fare ved å kjøre med dette en mnd og to eller er det noe som må byttes ASAP? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Neida, ingen fare så vidt jeg vet. Bare ubehagelig. Men det er jo ikke sikkert det er det som er feil engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongo Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Tok en sjekk hos mekonmen i går og fant ut at det evt kunne være tennspole på syl 3! slettet feilkoden og skal sjekke igjen neste uke 😄👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå