Labbetussen Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Heisann! Har et spørsmål angående tikking på min m52b25 motor. Har en lav tikke lyd på høyre side av motoren (ved eksos manifold) som jeg lurer på skal være der eller ei. Har alltid tikket sånn i mitt eie. Har byttet olje til Bmw sin 5w-30 og den tikket fortsatt. Noen som har noen ideer om det skal være slik? Burde jeg flushe? Her er video av en med identisk tikke lyd! https://www.youtube.com/watch?v=0_xF1c1lYBY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Sikkert eksosmanifold problemet ligger. Siden du hører det kommer derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetussen Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Hmm, eksosmanifold kan da ikke gjør at den tikker? Dårlige løftere eller noe i den duren på den siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Hvis du har lekk fra eksosmanifold så kan det bli en slags lignende tikkelyd. Men kan jo såklart være noe annet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetussen Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Har da sjekket eksosmanifold, ingen lekasjer, menmen planen er å sette i en 2,8 med cat cams allikevel så driter i hele motoren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Jeg hadde tikking på min m52b20 og da strammet jeg bare pluggene litt og da gav det seg. Det er jo en gratis og rask operasjon så kan jo være verdt å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå