BMWisLoveBMWisLife Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Hei Skal snart kjøpe min første bil og er stor fan av BMW. Kommer sannsynligvis til å gå for 3- eller 5-serie. Mest lyst på bensin og manuell, da dette er sprekest, men også åpen for en ganske kraftfull diesel, og/eller bil med bra automatkasse. Ønsker en sprek bil, men må også ha forsikringspris i bakhodet da jeg verken har ubegrensede mengder i banken eller særlig bonus. Noen av mine favoritter: 3-serie E30 (finest av alt på jord, men dyr å få prikkfri nå...) 3-serie E46 3-serie E90 5-serie E39 Kriterier: -Helst bensin -Helst manuell -Coupè eller sedan -Ok forsikringspris -Helst under 100k, max 130k -Små sjanser for dyre problemer (motor, karosseri, rust etc.) -MASSE kjøreglede Noen som selger noe slikt, eller kjenner noen som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 520i manuell? gått 160k. litt små fiks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWisLoveBMWisLife Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 14 minutter siden, Clutch skrev: 520i manuell? gått 160k. litt små fiks Takk for tilbudet, men synes personlig ikke at E60 er spesielt pen desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå