Thundercoil Skrevet Mai 25, 2016 Skrevet Mai 25, 2016 (endret) Hadde ute stolene i dag, for å se etter brudd pga airbaglampe for begge beltestrammere. La da merke til at begge beltestrammerne hadde en ledig kontakt, som bare hang og dinglet. Noen som vet hva den skal gå til? Edit: Er ikke sikker på om beltestrammerne kom sammen med stolene fra M5en, eller om de er ettermontert fra vanlig E39 e.l. Ser litt bilder på google av forskjellige og noen ser slik ut: Ut fra beltespennen kommer det en kabel, sammen med wiren. Denne kabelen har jeg ikke på noen av beltespennene, så det kan se ut som stolene mine egentlig vil ha en sånn. Endret Mai 25, 2016 av Thundercoil
lagunilla Skrevet Mai 25, 2016 Skrevet Mai 25, 2016 Det er til beltevarsler. bare å overse hvis du ikke har det på din. Thundercoil reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Skrevet Mai 25, 2016 Åjasså. Takk for svar Jeg har airbagfeil med: Belt tensioner drivers side Belt tensioner passenger side Begge beltestrammerne er koblet til under setet, med unntak av beltevarsler. Selve setene har ledningsnett for beltevarsler, men beltespennene mine mangler tydeligvis den kabelen. Men da antar jeg at beltevarsler har null og niks å si mtp airbaglampe.
lagunilla Skrevet Mai 26, 2016 Skrevet Mai 26, 2016 Nei. Hvordan ser beltestrammeren ut? Har du bilde? Kan de være "oppbrukt"? Det kan du se ved å se på tuppen om vaieren har gått litt ut.
Thundercoil Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Skrevet Mai 26, 2016 Jeg så i går kveld at førersiden var utløst og passasjersiden var ikke. Jeg hadde et par gamle stoler på loftet, så bare flyttet over begge to i dag. Voila, feilkoder borte! Takker for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå