Gå til innhold

Hva er denne til? Kontakt, beltestrammer E39 M5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde ute stolene i dag, for å se etter brudd pga airbaglampe for begge beltestrammere. La da merke til at begge beltestrammerne hadde en ledig kontakt, som bare hang og dinglet. 

Noen som vet hva den skal gå til? 

beltestrammer.jpg

Edit: Er ikke sikker på om beltestrammerne kom sammen med stolene fra M5en, eller om de er ettermontert fra vanlig E39 e.l. 

Ser litt bilder på google av forskjellige og noen ser slik ut: 

tensioner1.jpg

Ut fra beltespennen kommer det en kabel, sammen med wiren. Denne kabelen har jeg ikke på noen av beltespennene, så det kan se ut som stolene mine egentlig vil ha en sånn. :P 

Endret av Thundercoil
Skrevet

Åjasså. Takk for svar :) 

Jeg har airbagfeil med: 

Belt tensioner drivers side
Belt tensioner passenger side

Begge beltestrammerne er koblet til under setet, med unntak av beltevarsler. Selve setene har ledningsnett for beltevarsler, men beltespennene mine mangler tydeligvis den kabelen. Men da antar jeg at beltevarsler har null og niks å si mtp airbaglampe. 

Skrevet

Nei. Hvordan ser beltestrammeren ut? Har du bilde? Kan de være "oppbrukt"? Det kan du se ved å se på tuppen om vaieren har gått litt ut.

Skrevet

Jeg så i går kveld at førersiden var utløst og passasjersiden var ikke. Jeg hadde et par gamle stoler på loftet, så bare flyttet over begge to i dag. Voila, feilkoder borte! :) Takker for hjelpen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...