kabeldeigen Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Tenkte å bytte ut mine baklykter (glødepærer) med nye facelift OEM led baklykter. Er disse plugg & play med tanke på pæresjekk? Eller må jeg bytte LCM modul ( kodes?), ny dings ett eller annet sted osv...? Innspill mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2016 Anyone??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 (endret) Om det er e39 prefacelift så må du enten inn med ballaster og overgangskabel eller kode inn en ny LCM. Endret Juni 5, 2016 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Som nevnt over. LCM III og kode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2016 Dette er en 98 mod, så verken prefaclift eller facelift regner eg med. Samme type ballast som man bruker i LED grøftelys? eller hvordan ser disse ut og overgangskabel? Gjerne en link til hva jeg trenger, da jeg ikke kan kode ny LCM. Og vet ikke hvor min LMC er lokalisert i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 På touring så er det ikke ballaster da baklyktene er delt. Så må ha LCM 3 eller høyere så må du kode LCM til "LED rear light" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2016 Takk, det vet vi det. Noen som har ett delenr på en LCM 3. Se om jeg kan finne en brukt en. Enkelt å programmere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 I utgangspunktet ja. Hvis du har bmw scanner så bruker du den til og endre vin og kmstand. Så bruker jeg ncs expert til factory reset også aktivere led ;). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå