Defpro Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Har nylig kjøpt meg en e46 320d 1998. Jeg trodde først ikke at den hadde OBC pga den viser ikke noe i display eller reagerer med bruk av blinklys knappen. Skjekket ut en vin decoder og ifølge tilleggsutstyr lista fulgte den med: 550 ON-BOARD COMPUTER Noen som vet hva som kan ha skjedd eller hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Mange ganger er knappen defekt. Om eu har tilgang til feks inpa eller rheingold så kan man lese av status for knappen å se om den faktisk virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defpro Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 Har bestilt en OBD så får vel skjekka det om en ukes tid isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 (endret) Hva slags diagnose kjøpte du? ikke all diagnose klarer og lese ut dette hvis det viser seg og være feil med obc knappen. Sjekk også over sikringer. Endret Mai 30, 2016 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå