jhansa Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Når kona har vasket bilen i vaskehall så kommer det vann inn i bilen og drypper ned fremme. Det blir vått i foret i taket rundt lyspanel/styrepanel til panaromataket og videre til høyre og venstre. Samt oppdaget jeg helt tilfeldig at det var masse vann over batteriet i bagasjerommet!! Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 sjekk dreneringen til taket ditt. kan være at det er tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhansa Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 Jeg har nå åpnet drens slanger bak. Hvor kommer jeg til de forann? Heldigvis var det helt tørt og fint i bunnen av hjulbrønnen da jeg fryktet det verste! Men da noe merkelig at imorges når jeg startet bilen så fikk jeg opp feilmelding på luft belgene bak? Sjekket også sikringene, kan jeg ha satt en tilbake på feil plass?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå