Leonhj Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 hei Har problem med høg kjelevanns temp på min e60 530i. virker som radiatorvifta kun virker når ac er på. temp på motoren er 93 drar eg på kjem den opp i 100. noen som har vert ute for dette? tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 Det er helt riktig, denne motoren både N52 og N53 skal gå så varmt. Alt opp til 113 er ikke noe å bry seg om. Kan ikke se helt nå viften skal starte, men jeg spekulerer i at 110 grader er da viften starter. Uten at jeg kan dokumentere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonhj Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2016 (endret) hei Otis. takk for svar, men er ikkje dette veldig varmt? kanse det er derfor bmw ikkje har sett inn tempraturmåler i dach bordet snakte med sandven i dag og dei synst min motor var for varm… eg får heller ikkje opp advarsel at motoren er varm Endret Juni 7, 2016 av Leonhj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 Jeg leser all denne infoen fra BMW sitt service program, så at sandven sier at det er for varmt, er MEGET rart. Men du har N52 eller N53? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonhj Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2016 N53. på nette du finner dette? eller jobber du kansje hos Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 Om du ser i linken i min signatur, så kan du også få dette programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå