fupsaker Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 (endret) Hei, Vurderer salg av bilen for noe som er litt mer upraktisk. Bilder kan sees i tråden min. Og jeg legger den bare ut her for å sjekke interessen i første omgang. Mangler elektriske seter og comfort access, det er omtrent det eneste. Fullstendig utstyrsliste i tråden. Tidligere demobil fra BMW Norge. Har montert det meste av Performance-utstyr man får tak i, felgene er 18" på vinter med Goodyear, 19" på sommeren med nye Goodyear F1 Assymetric 2. Nye for sesongen i år. Også med tpms-sensorer i alle hjul. Bilen har pr i dag gått 21400km, er i daglig bruk. Noen interesserte? Rundt 490 000,- vil jeg tro er et fint sted å starte, om alt skal følge med. Spm? Fyr løs, eller spør i innboks! Endret Mars 1, 2017 av fupsaker Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2016 Tatt det ett steg lengre og nå fått den ut på finn. Link: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84901635 Ligger nå til 459 000,-, gått 27800km pr i dag. Spørsmål? Fyr løs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg