ESER Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 I følge min håndbok så står det at hvis jeg g åpner bakluka eller bakruta så skal rollo'n gå opp, men den gjør det kun hvis jeg åpner bakruta. Det er bilde av en * i håndboka så mulig ikke alle modeller gjør dette? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2016 Forresten en 08.mod E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Mener at min også bare gikk opp når jeg åpnet glassluken. 06` E91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 Okay. Kanskje det er slik det skal være da. Mener den har gått opp en en gang uten at jeg åpnet bakruta. Noen som vet om det er mulig å få den til å gå opp uten å åpne ruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 Update hvis noen skulle lure på det samme.. Hvis man klemmer inn håndtaket til bakluka to ganger, så går rollo`n opp. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå