RCmannen Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Hei! Vet ikke om det er riktig sted å poste dette.. bare å flytte i såfall. Jeg skal gjøre lights on unlock/ welcome light mod på e39'en. Jeg skal da koble parklys med interiørlys slik at også parklys lyser idet jeg låser opp bilen. (Ja, skal bruke diode så ikke interiørlyset er tent hele tiden) Jeg hadde klart for meg hvordan jeg skulle gjøre dette, men så kom jeg på at bilen min har jo ikke lys i fotbrønnen. Må jeg da dra kabel fra lampa i taket v/speilet? Eller er det noe annet sted jeg på enklere vis (uten å måtte demontere noe ytterligere) kan finne igjen og koble meg på + Polen på interiørlyset? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 RCmannen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCmannen Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Se der ja, takk skal du ha:) ! Lett etter en slik tråd lenge! Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCmannen Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 Føler meg litt dum her nå.. men jeg har ikke noe lys under døra som vist på DIY-EN. Har tatt av og sett bak leselampe hvordan de kablene ser ut, men lykkes ikke i å finne de igjen lengre frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCmannen Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 (endret) Har tatt av leselampe i baksetet, og da så det slik ut. Hvilken av disse er det jeg skal koble meg på? Skjønner jo at den ene er jord, men hva som er + /funksjon for lys ved opplåsning, vet jeg ikke. Ville blitt gjetning.. vil helst ikke fucke opp noe. Endret Juni 14, 2016 av RCmannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Da må du ta frem et multimeter som viser polaritet + og - på display. Så stikker du målepinnene inni kontakten og trykker på nøkkelknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCmannen Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) Fikk til etterhvert 😃🖒 Endret Juni 15, 2016 av RCmannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCmannen Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå