erax1 Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 (endret) Hei, har en e36 med coilovers fra HSD. Og har noen spørsmål angående TUV pappirene jeg fikk tilsent fra HSD. For må inn på teknisk kontroll så må godkjenne det. så lurer litt på hvilken høyde jeg kan ha bilen i får og få dette godkjent da det ikke sto konkret som jeg så/skjønte. så er det noen som skjønner hvor lav man kan ha bilen får og få det godkjent? Endret Juni 14, 2016 av erax1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erax1 Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Det der er i hvert fall ikke et TÜV dokument. Skal ikke påstå noe, men tviler på at du får dette godkjent med de papirene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erax1 Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 Hmm.. rart.. ringte dit og da var det dette jeg fikk tilsent.. bilde av dokumentet noe med (tuv) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Tipper at HSD ikke har TÜV godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 TuV er nå ganske lett å kjenne igjen, for da har man nemling en TuV-logo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Kjøpte HSD til en tidligere M3 jeg hadde. Kommer ikke med TüV papirer fordi det ikke er TûV godkjent på lik linje med XYZ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå