Gå til innhold

Erfaring med VW Touran '11 Varebil?


Peak
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt en '13 modell som firmabil tidligere hvor jeg tilbakela 65 000km og var egentlig strålende fornøyd med kjørekomfort og driftsikkerhet.
Nå ønsker meg egentlig en som privatbil da BMW ikke har noe særlig tilsvarende og jeg trenger plassen, altså en varebil det er snakk om.

Jeg er derimot forholdsvis lite erfaring av å eie en slik bil privat og hva bør jeg styre unna og hva bør jeg tenke på?
Budsjettet mitt er på 125 000,- og ønsker en så ny bil som mulig hvor kravene egentlig kun er LED/Xenon lykter, DAB+ Radio, Alcantara seter, alt utover dette blir ansett som bonus.
I all hovedsak er det kun facelift -varianten som er aktuell da den ser langt nyere ut.

Jeg har egentlig sett meg ut denne  http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77489380
- Da den har det meste (pluss litt til) av utstyr jeg kan tenke meg, den er forholdsvis ny og gått lite, er i prat med forhandler men den er trolig solgt ila. morgendagen. Motor spiller egentlig ingen rolle med mindre noen kan argumentere på hvorfor en 170HK er langt bedre enn en 105HK, ser også at det er noen 1.6litere og noen 2.0litere men begge med 105hk? Hva er den største forskjellen her? 

Noen som har noen innspill og komme med?

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...