1997nico Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Skal teste om dette funker på lekasjen på bilen min, står at det skal rett i radiatoren men på min 3serie e46 2003mod har jeg ikke mulighet til det, hvor skal den fylles på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 bare for og nevne det, dette er ikke og anbefale da det har fort for og legge seg i varme app register og tette osv. meeen om du skal bruke det så bør du nok ta av en av radiator slangene tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1997nico Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Har lest mange plasser at det skal funke, og at det herder ve kontakt med luft, bør det ikke gå fint om jeg kjører uten viften på første timen eller noe? Er det noen her inne som har erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1997nico Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Står vist også at det kan heller på ekspansjonstanken men at man da må passe på at alt kommer ut i systemet, hvordan sørger man for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Vet du hvor det lekker da? Lite vits å bruke masse mumbo-jumbo om du kan bytte en klemme eller slange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå